Решение 515

Print Friendly

Р Е Ш Е Н И Е

515

ВЗЕТО  С  ПРОТОКОЛ  № 21 ОТ  10. 11. 2022 г.

 ( ПРИЛОЖЕНИЕ )

О Т Н О С Н О :    I. Даване разрешение на управителя на „Диагностично-консултативен център I – Пловдив” ЕООД да проведе публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем за срок от 4 /четири/ години на недвижим имот – собственост на дружеството, с обща площ от 28,70 кв.м за офис на служба по трудова медицина, находящ се на четвъртия етаж в сградата на „Диагностично- консултативен център I – Пловдив” ЕООД; II. Утвърждаване на тръжна документация на „Диагностично-консултативен център I – Пловдив“ ЕООД за отдаване под наем за срок от 4 /четири/ години на недвижим имот – собственост на дружеството

 

ПО ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА: инж. Анести Тимчев – Зам.-кмет на община Пловдив

 

На основание чл. 21, ал.1, т. 8 и ал.2 от ЗМСМА, във вр. с чл.147, ал.2 от Търговския закон, във вр. с чл.21, ал.1, т. 18, чл. 37, чл. 40 и чл. 43 от Наредбата за реда за учредяване и упражняване правата на община Пловдив в публичните предприятия и търговски дружества с общинско участие в капитала, предвид изложените в предложение с вх. № 22ХІ-535 от 02. 11. 2022 г. фактически основания, Общински съвет – Пловдив

 

Р Е Ш И :

 

I. Открива публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем за срок от 4 /четири/ години на недвижим имот, собственост на дружеството и упълномощава управителя на „Диагностично-консултативен център I – Пловдив” ЕООД да назначи комисия за провеждане на търга, както и да одобри протокола от проведения търг и да сключи договор със спечелилия търга участник, при следните условия:

1. Описание на обекта – кабинет № 87-нов /83-стар/ състоящ се от две помещения – основно и преходно, с обща площ на основното и преходното помещение от 28,70 кв.м /двадесет и осем и седем кв.м/, находящ се на 4 етаж в сградата на „Диагностично-консултативен център I – Пловдив” ЕООД, в гр. Пловдив, на пл. „Понеделник пазар“ № 5, – за функциониране като офис на службата по трудова медицина, която дейност не се осъществява от наемодателя. Помещенията се отдават под наем заедно, както са описани. Не е допустимо заявяване на участие само за част от описаните помещения.

2. Вид на търга – публичен търг с тайно наддаване.

3. Начална тръжна цена – 500 лв. (петстотин) лева месечно, без вкл. ДДС. В наемната цена не са включени консумативни разходи съпътстващи ползването на помещенията. Същите се заплащат съгласно посоченото в проектодоговора.

4. Стъпка на наддаване – 50 /петдесет/ лв., а в случай, че търгът премине в явно наддаване 10 % от обявената от кандидатите еднаква най-висока цена.

5. Размер, начин и срок на плащане на депозита за участие, който не може да бъде по-малко от 10 % от началната тръжна цена – 500 (петстотин) лева. Депозитът се внася в брой в касата на дружеството в гр. Пловдив, пл. „Понеделник пазар“ №5, ет. 3 или по сметка на „Диагностично-консултативен център I – Пловдив” ЕООД:

БАНКА: ОБЩИНСКА БАНКА АД

IB AN: BG46SOMB91301029390301

BIC: SOMBBGSF.

6. Ред за закупуване на тръжната документация, размер и начин на плащане на нейната цена, място и краен срок за нейното получаване – Цена на тръжната документация – 10 / десет / лв. с вкл. ДДС. Тръжната документация може да се закупи всеки работен ден от 09.00ч. до 15.30 ч. в срок до 12.12.2022г. включително, в сградата на възложителя, гр. Пловдив, пл. „Понеделник пазар” № 5, ет. 3, каб.№ 69 – „Канцелария“. Начин на плащане: в брой в касата на дружеството.

7. Място и краен срок за подаване на документи за участие – всеки работен ден в сградата на възложителя, гр. Пловдив, пл. „Понеделник пазар” № 5, ет. 3, каб.№ 69 – „Канцелария“, в срок до 15.30 ч. на 19. 12. 2022 г.

8. Условия за оглед на обекта, предмет на търга – оглед на обекта може да се извършва всеки работен ден със съдействието на главната сестра в срок до 19.12.2022 г. от 10 ч. до 11 ч., срещу представена фактура за закупена тръжна документация.

9. Дата, място и час на провеждане на търга, респективно на повторното провеждане на търга:

Място – гр. Пловдив, пл. „Понеделник пазар“ №5, сградата на „Диагностично- консултативен център I – Пловдив” ЕООД, ет. 3, каб. № 76.

Ден – 20.12.2022 г.

Начален час – от 10.00 ч.

При липса на участници в търга, ще се проведе повторен търг на 17. 01. 2023 г. на същото място, в същия час и при същите условия. Срок за оглед на обекта – от 21. 12. 2022 г. до 16. 01. 2023 г. от 10 ч. до 11 ч. Срок за закупуване на тръжна документация от 21. 12. 2022 г. до 16. 01. 2023 г. – 15.30 ч., внасяне на депозит и подаване на заявления – всеки работен ден до 16. 01. 2023 г. от 9,00ч. до 15,30ч.

10. Специални изисквания към участниците:

(1) Участник в търга за отдаване под наем може да бъде юридическо лице, регистриран с предмет служба по трудова медицина, което отговаря на условията на търга.

(2) В търга могат да участват всяко юридически лица, които нямат задължения и са изправна страна по наемни или други договорни отношения с община Пловдив и „Диагностично-консултативен център I – Пловдив” ЕООД в гр. Пловдив, пл. „Понеделник пазар“ №5.

(3) Спечелилия търга трябва да извърши преустройство на обекта за собствена сметка: ОБЕКТ – помещение с обща площ от 13,50 кв.м /тринадесет цяло и пет кв.м, се представляващ кабинет № 98, находящ се на 4 етаж в сградата на „Диагностично- консултативен център I – Пловдив” ЕООД, в гр. Пловдив, на пл. „Понеделник пазар“ №5, ведно с прилежащи общи части и общи сервизни помещения.

11. Начина и срока на плащане на цената от спечелилия търга участник:

В 3-дневен срок от датата на провеждане на търга, въз основа протокола на комисията, управителят на „Диагностично-консултативен център I – Пловдив“ утвърждава протокола от работата на Комисията с решение, в което се посочва и:

а/ кандидата спечелил търга и класираните на второ и трето място;

б/ срокът, в който спечелилия кандидат трябва да се яви да внесе депозита за добро изпълнение на договора и да подпише наемния договор;

в/ срока и реда за връщане на депозита за участие на неспечелилите търга кандидати. Депозитът за участие на спечелилият търга кандидат се трансформира в депозит за добро изпълнение на договора съгласно договора за наем. Депозитът на неспечелил търга кандидат му се връща в сроковете посочени в решението на управителя.

„Диагностично-консултативен център I- Пловдив“ не дължи лихва за времето, през което средствата по депозитите на кандидатите за участие са престояли у него.

II. Одобрява тръжна документация за провеждане на публичен търг с тайно наддаване за отдаване под наем за срок от 4 /четири/ години на недвижим имот, подробно описани в т. 1, включен в капитала на „Диагностично-консултативен център I – Пловдив“ ЕООД, съгласно Приложение № 1, неразделна част от настоящото решение.

III. Възлага на управителя на „Диагностично-консултативен център I – Пловдив” ЕООД след финализиране на процедурите, описани в т. І и т. ІІ да представи в община Пловдив отчет за изпълнение на решението.

 

МОТИВИ: Настоящото решение се прие правни основания: чл. 21, ал.1, т. 8 и ал.2 от ЗМСМА, във вр. с чл.147, ал.2 от Търговския закон, във вр. с чл.21, ал.1, т. 18, чл. 37, чл. 40 и чл. 43 от Наредбата за реда за учредяване и упражняване правата на община Пловдив в публични предприятия и търговски дружества с общинско участие в капитала. Фактическите основания произтичат от необходимостта Общински съвет – Пловдив, в качеството си на упражняващ правата на едноличния собственик на капитала на „Диагностично- консултативен център I – Пловдив” ЕООД да разреши отдаване под наем за срок от 4 /четири/ години на недвижим имот, собственост на дружеството.

РЕЗУЛТАТИ ОТ ГЛАСУВАНЕТО

–––––-

РАЗГЛАСЯВАНЕ:

1. в-к „Марица” – 17.11. 2022 г.;

2. Интернет страницата – 16.11. 2022 г.;

3. Инф. табло – пл. „Ст. Стамболов” № 1 – 17.11.2022 г.

ПРЕДСЕДАТЕЛ:

/инж. Александър Държиков /