Решение 16

Print Friendly

Р Е Ш Е Н И Е

№ 16

ВЗЕТО  С  ПРОТОКОЛ  №  1 ОТ  19. 01. 2012  г.

 ( ПРИЛОЖЕНИЕ )

О Т Н О С Н О :    І. Допълване предмета на дейност на ОП  “Организация и контрол на транспорта”;ІІ. Приемане на Правилник за изменение и допълнение на Правилник за устройството и дейността на ОП  “ОКТ”, приет с Решение №406 от 25.10.2006г. на Общински съвет Пловдив, изм. и доп. с РОС №210/10.07.2008г., с РОС №253/01.08.2008г., с РОС №13/22.01.2009г., с РОС №405/08.09.2011г. и приложенията към него: ІІ.1. Отмяна на Приложение №1 към Правилника за устройството и дейността на ОП „ОКТ” и приемане на ново Приложение №1; ІІ.2. Отмяна на Приложение №2 Правилника за устройството и дейността на ОП „ОКТ” и приемане на ново Приложение №2

 

ПО ПРЕДЛОЖЕНИЕ НА: инж. Иван Тотев – Кмет на Община Пловдив

 

На основание чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, във връзка с чл.52, ал.3 и ал.4 от Закон за общинската собственост, във връзка с чл.79 от АПК, във връзка с чл.3, ал.4 и ал.7 от Раздел ІІ, §4, ал.1 и ал.2 от Раздел VІІ от “Наредба за създаване, управление и контрол върху дейността на общинските предприятия”, приета с Решение №242, взето с протокол №13 от 25.06.2009г. Общински съвет Пловдив, изм. и доп. с РОС №330/03.08.2010г. и РОС №431/04.11.2010г., във връзка с чл.6 и чл.26 от “Правилник за устройството и дейността ОП „ОКТ”, предвид изложените в предложение с вх. № 12ХІ-7 от 09. 01. 2012 г. фактически основания, Общински съвет – Пловдив

Р Е Ш И :

 

І. Допълва предмета на дейност на Общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта” с дейностите:

„Безопасност на движението”:

1. Изграждане и поддръжка на светофарни уредби.

2. Изграждане и поддръжка на вертикалната сигнализация на уличната мрежа с пътни знаци и други средства за сигнализиране.

3. Полагане на хоризонтална маркировка;

4. Осъществява следните дейности свързани с организация и безопасност на движението:

4.1. извършва предпроектни проучвания за промяна на организация на движението по основни улици, булеварди и кръстовища на територията на община Пловдив;

4.2. прави предложения за изработване на работни проекти за промяна организацията на движението на територията на община Пловдив;

4.3. съгласува проекти за извършване на строително монтажни работи/CMP/ по пътното платно, за изграждане на вертикална и хоризонтална сигнализация и светофарни уредби;

4.4. издава пропуски:

- за извършване на СМР;

- за зареждане на търговски обекти;

4.5. участва в комисии:

- по  приемане на обекти/нови или реконструирани/;

- по изграждане на паркинги, спирки за обществения транспорт, таксиметрови стоянки, паркоместа за служебни нужди по приемане на техниката за снегопочистването и др.;

- по издаване разрешение за движение на ППС с извънгабаритен товар на територията на гр. Пловдив, съгласно изискванията на Наредба № 11 от 03.07.2001 г. на МРРБ;

4.6. упражнява контрол над фирмите извършващи СМР в обхвата на пътя на територията на гр. Пловдив;

4.7.  извършва координация между всички служби, имащи отношение по безопасността на движението;

4.8. Обработка на текущи преписки по жалби на граждани, фирми,
районни администрации, полиция, прокуратура и съдебни власти, касаещи проблеми с организацията и безопасността на движението на територията на община Пловдив.

ІІ. Приема Правилник за изменение и допълнение на Правилник за устройството и дейността на ОП „Организация и контрол на транспорта”, приет  с Решение №406 от 25.10.2006г. на Общински съвет Пловдив, изм. и доп. с РОС №210/10.07.2008г., с РОС №253/01.08.2008г., с РОС №13/22.01.2009г. и РОС №405/08.09.2011г., както следва:

ІІ.1. Изменя чл.6 от раздел І „Статут на предприятието”, като допълва предмета на дейност със следните дейности:

„Чл.6 Предприятието има за предмет следните дейности:

„Безопасност на движението”:

1. Изграждане и поддръжка на светофарни уредби.

2. Изграждане и поддръжка на вертикалната сигнализация на уличната мрежа с пътни знаци и други средства за сигнализиране.

3. Полагане на хоризонтална маркировка;

4. Осъществява следните дейности свързани с организация и безопасност на движението:

4.1. извършва предпроектни проучвания за промяна на организация на движението по основни улици, булеварди и кръстовища на територията на община Пловдив;

4.2. прави предложения за изработване на работни проекти за промяна организацията на движението на територията на община Пловдив;

4.3. съгласува проекти за извършване на строително монтажни работи/CMP/ по пътното платно, за изграждане на вертикална и хоризонтална сигнализация и светофарни уредби;

4.4. издава пропуски:

- за извършване на СМР;

- за зареждане на търговски обекти;

4.5. участва в комисии:

- по  приемане на обекти/нови или реконструирани/;

- по изграждане на паркинги, спирки за обществения транспорт, таксиметрови стоянки, паркоместа за служебни нужди по приемане на техниката за снегопочистването и др.;

- по издаване разрешение за движение на ППС с извънгабаритен товар на територията на гр. Пловдив, съгласно изискванията на Наредба № 11 от 03.07.2001 г. на МРРБ;

4.6. упражнява контрол над фирмите извършващи СМР в обхвата на пътя на територията на гр. Пловдив;

4.7.  извършва координация между всички служби, имащи отношение по безопасността на движението;

4.8. Обработка на текущи преписки по жалби на граждани, фирми,
районни администрации, полиция, прокуратура и съдебни власти, касаещи проблеми с организацията и безопасността на движението на територията на община Пловдив.

ІІ.2. Отменя Приложение №1 към действащия Правилник за устройството и дейността на ОП „ОКТ”.

ІІ.3. Към чл.15 от Правилника за устройството и дейността на ОП „ОКТ” приема ново Приложение № 1 “Структура и численост на персонала”, което става неразделна част от същия.

ІІ.4. Увеличава числения състав на ОП „ОКТ” със 17 бр. и променя чл.16 от раздел ІІ, б. В “Числен състав на Предприятието”, както следва:

„Чл.16. Числеността на персонала на предприятието е 37 бр., съгласно Приложение №1 към Правилника”.

ІІ.5. Предоставя за управление на Общинското предприятие „ОКТ” следните ДМА:

- Сграда ЖР Тракия зона А-8 с балансова стойност 24 457,55лв.;

- Автовишка върху Ивеко с балансова стойност 976,69лв.;

- Автомобил Форд Ескорт с балансова стойност 4 000лв.;

- Автомобил Опел Астра Комби с балансова стойност 828,26лв.;

- Спец. автомобил Ивеко с балансова стойност 3 500лв.

- Автомобил Шкода Фелиция товарен  с балансова стойност 3 000 лв.

- Автовишка Мерцедес  с балансова стойност 45 000лв.;

Общата балансова стойност на ДМА е 81 762,50лв.

ІІ.6. Отменя Приложение №2 към действащия Правилник за устройството и дейността на ОП „ОКТ” и приема ново Приложение №2.

ІІ.7. Възлага на директори на ОП „ОКТ” и ОП „Общинска охрана”, както и на директор дирекция „Счетоводство” да извършат приемане и предаване на ДМА  – специализирана техника,  оборудване, пътни знаци и др.,  предвид промяната в предмета на дейност на горепосочените общински предприятия, което да удостоверят с приемо-предавателни протоколи и да вземат съответните счетоводни операции по заприходяване на активите.

ІІ.8. Гореописаните промени в ОП „ОКТ, съдържащи се в Правилника за устройството и дейността на предприятието, влизат в сила от  01.02.2012г.

 

МОТИВИ: Настоящото решение се взема с правно основание от чл. 21, ал. 2 от ЗМСМА, във връзка с чл.52, ал.3 и ал.4 от Закон за общинската собственост, във връзка с чл.79 от АПК, във връзка с чл.3, ал.6 и ал.7 от Раздел ІІ, §4, ал.1 и ал.2 от Раздел VІІ от “Наредба за създаване, управление и контрол върху дейността на общинските предприятия”, приета с Решение №242, взето с протокол №13 от 25.06.2009г. Общински съвет Пловдив, изм. и доп. с РОС №330/03.08.2010г. и РОС №431/04.11.2010г., във връзка с чл.6 и чл.25 от “Правилник за устройството и дейността ОП „ОКТ”; Фактическото основание е необходимостта да бъде допълнен предмета на дейност на ОП „ОКТ” с нови дейности, свързани с безопасността на движението, съответно да бъдат променени предмета на дейност, числения състав и структура на персонала, както и Правилник за устройството и дейността на ОП „ОКТ” с приложенията към него.

 

БРОЙ СЪВЕТНИЦИ:                        51

БРОЙ ПРИСЪСТВАЛИ

НА ГЛАСУВАНЕТО:                       45

БРОЙ ГЛАСУВАЛИ “ЗА”:   45

ПРЕДСЕДАТЕЛ:

/Арх. Илко Николов/